Umawianie pacjentów na wizyty
Pracownicy recepcji, po przeprowadzeniu wstępnego wywiadu, umawiają pacjentów do lekarza zajmującego się danym rodzajem leczenia. Wizyty konsultacyjne umawiane są na 45 minut , przeglądy stomatologiczne na 30 minut. Na leczenie endodontyczne, zlecone przez lekarzy z innej placówki niż nasza rezerwujemy czas od 60 do 120 minut. Wizyty u chirurgów, na których mają odbyć się zabiegi ekstrakcji umawiane są w przedziale czasowym od 45 do 90 minut.
O długości trwania kolejnych wizyt decyduje lekarz w zależności od zaplanowanego rodzaju leczenia.
Wizyty umawiane są z wyprzedzeniem poprzez kontakt osobisty, telefoniczny bądź mailowy.
Nasi lekarze nie udzielają konsultacji telefonicznych oraz w formie wiadomości email.
Potwierdzanie wizyt
W dniu poprzedzającym wizytę (w godzinach 10:00-12:00) pracownicy recepcji kontaktują się telefonicznie z pacjentami w celu potwierdzenia obecności na umówionej wizycie. W przypadku braku możliwości potwierdzenia w formie telefonicznej wysyłana jest z karty pacjenta systemowa wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie. Jeżeli do godziny 18:00 nie otrzymamy informacji zwrotnej to wyślemy kolejną wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie ostateczne rezerwacji do godziny 20:00 – brak potwierdzenia do tej godziny spowoduje, że będziemy zobligowani odwołać wizytę . Jeśli do takiej sytuacji by doszło to wyślemy informację potwierdzającą anulowanie rezerwacji.
Wizyty z zakresu periodontologii, endodoncji oraz zabiegi implantologiczne i ortodontyczne rezerwowane powyżej czasu trwania 90 minut potwierdzamy z dwudniowym wyprzedzeniem.
Pobieranie zaliczek na wizyty
Na wizyty z zakresu implantologii, ortodoncji, periodontologii oraz endodoncji o długości trwania wynoszącej 90 minut i więcej pobierane są zaliczki w wysokości 100zł za każdą rozpoczętą/umówioną godzinę. Wpłacenie zaliczki jest warunkiem koniecznym do umówienia wizyty. Zaliczka może zostać wpłacona osobiście w placówce bądź za pomocą przelewu bankowego. W przypadku nie pojawienia się pacjenta na potwierdzonej wizycie tego typu, z wpłaconej zaliczki zostanie pobrana opłata rezerwacyjna w wysokości 100zł za każdą rozpoczętą/umówioną godzinę . Opłata rezerwacyjna zostanie pobrana również w sytuacji odwołania tego typu wizyty w dniu, w którym miała się odbyć lub w dniu ją poprzedzającym gdy odwołanie nastąpiło po godz. 20:00.
W przypadku chęci odwołania wizyty prosimy o jak najszybszy kontakt z recepcją naszej placówki.
W przypadku pozostałych wizyt trzykrotne nie pojawienie się na umówionej wizycie, odwołanie wizyty w dniu, w którym miała się odbyć bądź jej odwołanie w dniu poprzedzającym po godzinie 20:00 skutkuje zablokowaniem możliwości ponownego umówienia się. Odblokowanie następuje poprzez wpłacenie kwoty 200zł, stanowiącej zaliczkę na poczet wizyty. W przypadku nie pojawienia się na tak umówionej wizycie (bądź odwołania w dniu wizyty lub po godz. 20:00 dnia poprzedzającego wizytę) zaliczka wykorzystywana jest w celu uiszczenia opłaty rezerwacyjnej w wysokości 200zł.
Pobieranie zaliczek na wykonanie prac protetycznych
Przed rozpoczęciem zaplanowanego leczenia protetycznego pobierana jest zaliczka w wysokości co najmniej 30% wartości pracy protetycznej. Kolejne zaliczki pobierane są w trakcie wizyt pośrednich w toku wykonywania prac protetycznych w takich wysokościach aby przed ostatecznym oddaniem pracy , suma wpłaconych zaliczek wynosiła nie mniej niż 70% wartości całej pracy.
Płatności
Podstawą pobierania płatności jest Cennik dostępny na stronie internetowej www.dentalmedicenter.pl oraz w poczekalni Dental Medicenter bądź indywidualnie sporządzona wycena w formie papierowej przez lekarza i zatwierdzona przez pacjenta podczas planowania leczenia. W Dental Medicenter akceptujemy następujące formy płatności: gotówka, karta płatnicza/kredytowa, przelew w formie przedpłaty, kredyt- po uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej.
Regulamin płatności oraz umawiania wizyt Dental Medicenter. REGULAMIN
Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2018r