Dentalmedicenter

Usługi

Stomatologia zachowawcza

Budowa Zęba Dental MedicenterTutaj pracujemy nad zachowaniem zębów w jak najlepszej kondycji tak aby mogły jak najdłużej spełniać swoje podstawowe funkcje. Leczymy choroby wywoływane przez próchnicę, która powoduje negatywne konsekwencje nie tylko dla samych zębów ale także jest często przyczyną wielu chorób całego organizmu.
Za pojawienie się próchnicy odpowiadają bakterie, które rozkładają cukry w naszej jamie ustnej i w ten sposób produkują kwasy. Jest to idealne środowisko to powstawania płytki nazębnej zwaną także płytką bakteryjną. Płytka ta to miękka, równomiernie przylegająca do powierzchni zęba warstwa, która jeśli nie zostanie usunięta poprzez codzienne regularne szczotkowanie przekształci się w kamień nazębny odpowiadający bezpośrednio za powstawanie próchnicy. Usunięcie kamienia nazębnego możliwe jest poprzez przeprowadzenie zabiegów skalingu i piaskowania.

Dentysta Warszawa BemowoDbamy o estetykę zębów, korygując ich kształt oraz kolor za pomocą najlepszych dostępnych na rynku materiałów oraz technik. Nie rozróżniamy wypełnień na te standardowe oraz estetyczne (np. w odcinku przednim), wszystkie z nich traktujemy jako estetyczne i używamy do tego materiałów najwyższej klasy. Nie oszczędzamy na komponentach i nie godzimy się na kompromisy w tym obszarze.

Im wcześniejsza interwencja w przypadku wystąpienia próchnicy, tym większa szansa na uniknięcie poważniejszych konsekwencji takich jak zapalenie miazgi zęba i w konsekwencji leczenia kanałowego. Sam zabieg wypełniania zębów polega na usunięciu uszkodzonych przez próchnicę tkanek i zastąpienie ich materiałem służącym do wypełniania-najczęściej materiałem kompozytowym światłoutwardzalnym.

Dentysta WarszawaUsunięcie próchnicy w momencie gdy jest ona ograniczona wyłącznie do tkanek twardych zęba, zapobiega przeniesieniu się tego zakażenia w głąb do tzw tkanek miękkich czyli do miazgi, powodując jej stan zapalny i w konsekwencji konieczności leczenia kanałowego.
Dzięki regularnym przeglądom stomatologicznym, przeprowadzanym  nie rzadziej niż co 6 miesięcy jesteśmy w stanie rozpoznać zmiany na powierzchni zęba na ich wstępnym etapie rozwoju. Szybka interwencja polegająca na usunięciu próchnicy i wypełnieniu jej miejsca materiałem kompozytowym pozwala uniknąć poważniejszych konsekwencji.

Do przeglądów stomatologicznych w Dental Medicenter przykładamy dużą wagę, wedle zasady lepiej zapobiegać niż leczyć, dodatkowo przypominamy o nich wysyłając do Państwa sms z przypomnieniem o konieczności kontroli.